1. Als u een kortingscode heeft, kunt u deze hier invullen

MEEST GESTELDE VRAGEN

Hieronder vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen door onze gasten. Hopelijk staat uw antwoord er ook tussen. Zo niet, aarzel dan niet om ons te contacteren.

1. Kan ik mijn boeking kosteloos annuleren?
Antwoord: Als u uw boeking kosteloos wilt annuleren dan moet u dit uiterlijk 1 dag voor aankomst doen, voor feestdagen gelden andere annuleringsvoorwaarden. Houdt u er alstublieft rekening mee dat de dag van aankomst om 0:00 uur begint.
Voor elke boeking die niet minimaal 1 dag voor aankomst wordt geannuleerd zullen de kosten voor de eerste nacht in rekening worden gebracht. Dit geldt alleen voor boekingen die rechtstreeks bij Parkhotel Horst zijn gemaakt. Mocht u via een ander kanaal hebben geboekt dan vindt u de annuleringsvoorwaarden op de website waar u de boeking heeft gemaakt. 

2. Is er gratis WiFi beschikbaar in het hotel?
Antwoord: Ja, er is overal gratis WiFi beschikbaar, zowel in de openbare ruimtes, de vergaderzalen als op de hotelkamers. Zelfs in de zon op ons terras heeft u volledig WiFi bereik.

3. Kan ik gratis parkeren bij het hotel?
Antwoord: Ja, wij beschikken over voldoende gratis parkeerplaatsen rondom het hotel. 

4. Zijn huisdieren toegelaten in het hotel?
Antwoord: Nee, huisdieren zijn niet toegelaten in het gehele hotel. Blinde geleidehonden met certificaat zijn wel toegestaan, maar het is verplicht om dit voor het boeken te melden bij de receptie i.v.m. kamertype. Op het terras zijn huisdieren wel toegestaan.

5. Kan er een extra bed geplaatst worden op de hotelkamer?
Antwoord: Het is mogelijk om een extra bed op de kamer te reserveren, op basis van beschikbaarheid. De kosten voor een extra bed bedragen € 35,-. Dit is inclusief ontbijt voor de derde persoon en exclusief toeristenbelasting.

6. Wat zijn de in- en uitchecktijden?
Antwoord: Op de dag van aankomst kunt u vanaf 15:00 uur inchecken. Elke dag kunt u uitchecken tot 12:00 uur. Early check-in, late check-out en dagkamers zijn mogelijk (op basis van beschikbaarheid), neem hiervoor contact op met onze receptie

7. Wat zijn de openingstijden van het ontbijtbuffet?
Antwoord: Het ontbijt vindt van maandag t/m vrijdag plaats tussen 07:00 – 10:00 uur en in het weekend tussen 08:00 - 11:00 uur.

8. Tot welke leeftijd verblijven kinderen gratis?
Antwoord: Kinderen t/m 2 jaar verblijven in principe gratis bij de ouders op de kamer. Er geldt hier een maximum van één kinderen per kamer, meerdere kinderen op aanvraag. Bij tarieven inclusief ontbijt hebben kinderen t/m 2 jaar recht op gratis ontbijt indien ze bij de ouders op de kamer verblijven. Bij tarieven exclusief ontbijt (enkel overnachting, ontbijt apart), hebben kinderen t/m 2 jaar recht op gratis ontbijt; kinderen van 3 t/m 12 jaar krijgen 50% korting op de normale ontbijtprijs (€15,-).

9. Kan er een babybedje op de hotelkamer geplaatst worden?
Antwoord: Ja, dit is mogelijk. Dit kan aangegeven worden bij de boeking of kan telefonisch of via de mail doorgeven worden aan onze receptie. De kosten die wij hiervoor berekenen zijn €15,- per nacht. Het telefoonnummer van onze receptie is: +31 (0)77 397 6000 en e-mailadres is: info@parkhotelhorst.nl. Het is toegestaan (kosteloos) om zelf een babybedje mee te nemen. 

10. Zijn een badjas en handdoek inclusief bij een wellness-bezoek?
Antwoord: Nee, badjas en handdoek zijn niet inclusief, maar mag door de gast zelf meegebracht worden. Badjas en handdoek kunnen ook gehuurd worden in het hotel:
- Badjas €7,50
- Grote handdoek: €2,50
- Kleine handdoek: €1,50

11. Waar kan ik terecht met mijn opmerking, compliment of klacht?
Antwoord: Bij Parkhotel Horst stellen wij alles in het werk om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit heel graag. U kunt hiervoor gebruik maken van het contactformulier.